Administrator forum zaprasza dziennikarzy do udziału w dyskusjach. To idealne miejsce na śmiałą prezentację swoich poglądów. Jeśli stawiasz dopiero pierwsze kroki w tym zawodzie, to odpowiednie miejsce, by ćwiczyć polemiczny warsztat.

Nie jesteś zalogowany na forum.

kociołek
Użytkownik
Data rejestracji: 2012-03-30
Liczba postów: 83

Do call center potrzeba oprogramowania

Siemka! Mam w planach utworzyć firmę, która będzie dotyczyła telemarketingu. Jednak nie do końca wiem jakie wybrać metody i udogodnienia, aby ten telemarketing właściwie się rozwijał. Moi przyjaciele polecają mi call center. Sądzę, że to fajny pomysł. Jednak chciałbym jeszcze wysłuchać Waszego zdania na temat ulepszeń telemarketingu. Doradzicie coś?

Offline

kaszka
Użytkownik
Data rejestracji: 2012-10-06
Liczba postów: 39

Odp: Do call center potrzeba oprogramowania

Rozwiązań na ulepszenie telemarketingu jest kupa. Ja nie działam w tej branży, ale mój mąż ostatnio wdrożył w swojej firmie systemy call center i jest zadowolony. Przypominam sobie, że skorzystał z propozycji firmy Cetekom. Ekipa przyjechała w ciągu kilku dni, zainstalowali wszystko. Ceny mają bardzo korzystne. Mój Krzysiek powiedział, że planuje znowu coś instalować, to z pewnością skorzysta z oferty tej spółki. Ogólnie rzecz biorąc jeśli wyszukujecie sposobów na ulepszenie telemarketingu to ja polecam w imieniu męża tą firmę! Bez wątpienia będziecie usatysfakcjonowani! smile

Offline

cha-cha
Użytkownik
Data rejestracji: 2013-06-26
Liczba postów: 38

Odp: Do call center potrzeba oprogramowania

Nie tylko Tobie nie daje to spokoju, telemarketing stał się tak kluczową gałęzią handlu i usług, że coraz więcej firm korzysta ze sposobów na podniesienie skuteczności pracy swoich pracowników których zadaniem jest zagadnienie telemarketingu. To chyba właściwa pora na założenie jakiegoś interesu powiązanego z tym sposobem komunikacji z usługobiorcą, może na własną rękę coś takiego zorganizuję?

Offline

pastuch
Użytkownik
Data rejestracji: 2012-03-08
Liczba postów: 68

Odp: Do call center potrzeba oprogramowania

Istnieje mnóstwo ciekawych ulepszeń. U mnie przykładowo wdrożone były telekonferencje, które dały mi sposobność na zwiększenie oraz urozmaicenie mojego telemarketingu. Początkowo nie czułem się przekonany do tego typu sposobów. Uważałem, że jest to zbyt kosztowne oraz moi pracownicy nie będą potrafili z tym pracować. Na szczęście myliłem się. Systemy, które zostały zainstalowane były tanie, a pozwoliły mi na olbrzymi rozwój telemarketingu. Zaś jeśli chodzi o moich pracowników to są zadowoleni z takiego rozwoju sytuacji. Niedługo planuję zainstalować lepsze systemy. : )

Offline

Niezwyciężony
Użytkownik
Data rejestracji: 2012-02-13
Liczba postów: 73

Odp: Do call center potrzeba oprogramowania

Profesjonalny telemarketing w firmie to prosta droga do wzrostu dochodów. Jeżeli określony pracodawca zorganizuje odpowiednią infrastrukturę i właściwie dobierze specjalistów do działu telemarketingu to taka inwestycja sie zwróci. Fachowe systemy telekonferencyjne to rewelacyjne udogodnienie. Bywa że rozmowa dwóch osób nie przynosi oczekiwanych efektów, wiec współczesna technologia robi nam prawdziwą przysługę oferując sposobność przeprowadzenia rozmowy dużej grupie osób, które dzieli odległość przestrzenna.

Offline

titanic
Użytkownik
Data rejestracji: 2012-03-22
Liczba postów: 33

Odp: Do call center potrzeba oprogramowania

Zajrzałem tutaj, żeby poczytać o ciekawych rzeczach, a tutaj taka nudaaaa. No ja nie wiem jakie są rozwiązania na ulepszenie telemarketingu. System call center czy centrala telefoniczna to nie dla mnie. Nic nie mogę powiedzieć na ten temat. Tak więc spadam stąd. Pa!

Offline

dżuma
Użytkownik
Data rejestracji: 2013-03-26
Liczba postów: 27

Odp: Do call center potrzeba oprogramowania

Żeby w zakładzie był porządny telemarketing, koniecznie muszą być kompetentni specjaliści.Najfajniej jak istnieje możliwość wybierania numerów w automatyczny sposób i osoba pracująca jako telemarketer nie musi wybierac numeru telefonu tradycyjną metodą. Im bardziej nowocześnie zorganizowany jest telemarketing, tym bardziej rosną dochody ze sprzedaży - to jest kwestia zupełnie bezdyskusyjna. Niektóre centrale abonenckie posiadają graficzne edytory konfiguracji, dotyczące systemów IVR. Dzięki temu może nastepowac tworzenie systemów IVR o rozmaitej strukturze.Nowoczesne centralne telefoniczne są tak konstruowane, by obsługiwac rozmaite technologie. Istotnym jest by była jak największa szansa na integrację z innymi systemami. Fajna rzecz to sposobność gwarantowania połączeń typu telekonferencyjnego.Ja w moim zakładzie pracy zajmuję sie tylko tym co dzieje sie w magazynie, ale trochę znam sie na tej tematyce bo moja żona jest zatrudniona w dziale telemarketngu, w zasadzie można nawet powiedziec ze ma tam istotne stanowisko.

Offline

choroba
Użytkownik
Data rejestracji: 2013-06-21
Liczba postów: 33

Odp: Do call center potrzeba oprogramowania

Teraz powstaje tyle tych firm telemarketingowych oraz różnych sposobów na udogodnianie ich, ale niktnie podejmuje tak ważnego tematu jak właściwa firma, która zapewni nam te usługi. Sam funkcjonuje w telemarketingu i nie raz wyszukiwałem dobrych sposobów na ulepszenie go. Najlepszym rozwiązaniem jest firma Cetekom, która oferuje najlepsze usługi call center z jakimi kiedykolwiek miałem styczność. Co jakiś czas korzystam z ich usług. Dzięki tej firmie niedawno w moim przedsiębiorstwie pojawiła się nowoczesna usługa telefonia VoIP, która pozwala mi na skuteczniejszy telemarketing. Krótko mówiąc jeśli ktoś wyszukuje ciekawych i tanich sposobów na ulepszenie oraz udogodnienie telemarketingu to ja proponuję firmę Cetekom.

Offline

andzia1942
Użytkownik
Data rejestracji: 2012-01-30
Liczba postów: 27

Odp: Do call center potrzeba oprogramowania

Na wydajne działanie telemarketingu składają się umiejętności personelu i wykorzystywane wsparcie teleinformatyczne. Należy stosować rozwiązania ułatwiające wykonywanie pracy. Cetekom.pl: telemarketing to jest hasło które non stop mam w głowie od kiedy wykorzystujemy sprzęt tego znanego, cenionego przedsiębiorstwa.Ich usługi również są na wysokim poziomie. Ja w całości odpowiadam u nas w zakładzie za to jak idzie realizacja tak zwanych planów sprzedażowych i kiedy trzeba muszę podjąć decyzję o tym czy zwolnić tą czy też inną osobę. Telemarketing to wcale nie jest łatwa rzecz. Czasami ludzie nie sa w stanie wytrzymać napięcia emocjonalnego, zachowania osób po drugiej stronie słuchawki bywają rozmaite. Co tu dużo gadać, właściwie cały handel to trudnosci tego rodzaju. Także na stanowisko handlowca potrzebny jest taki ktoś kto umie radzic sobie z trudnymi sytuacjami. Handel to jest dziedzina w której potrzebni są ludzi elokwentni i mający znaczną ilość ciekawych informacji.

Offline